Cum să realizezi campanii de tip Back To School
A crea și gestiona campanii de marketing de calitate necesită nu doar resurse financiare ci, mai presus de atât, experți în domeniu. Chiar dacă obișnuiești să realizezi întregul demers de unul singur, informația reprezintă cel mai important element care poate să te diferențieze de restul competiției. Tocmai de aceea, întrucât această perioadă este propice pentru a avea vânzări ridicate și profit crescut, stă în responsabilitatea fiecăruia dintre noi să își aleagă direcția potrivită. Cu scopul de a veni în ajutorul tău, ne-am gândit să punem la punct un ghid cuprinzător care să te ajute să realizezi campanii de tip back to school simplu și rapid!
„În această perioadă, campaniile au drept punct central elementele generale, produsele, prețurile, oferta cât mai atractivă și campaniile de marketing foarte creative. Cu toate acestea, ele omit să pună accent pe locul unde are loc conversia și să încerce să optimizeze tot acest flux. De aceea, le recomandăm cu încrederea companiilor să urmezi acest proces întocmai în această ordine, respectiv prin a începe să optimizeze site-ul, urmând să dezvolte o strategie de marketing și, ulterior, să optimizeze produsul. Eforturile depuse pentru a dezvolta un produs cât mai atractiv și calitativ, în bugetul setat inițial, vor fi inutile dacă accentul nu se pune și pe fluxul de achiziție” a declarat Ștefan Marin – fondatorul agenției de publicitate White Hat Solutions.
Apelează la o echipă specializată
De departe varianta cea mai sigură și rapidă, atunci când apelezi la o echipă specializată te bucuri de mai mult timp pe care să îl investești în alte activități care să îți genereze venit. Ori de câte ori iei legătura cu o echipă specializată în realizarea unor campanii de marketing și le prezinți tot ceea ce îți dorești să faci, ai parte de rezultate măsurabile. Spre exemplu, atunci când vorbim despre optimizări și de alte tipuri de servicii similare, ai posibilitatea să te bucuri de toate aceste lucruri luând legătura cu cei de la WhiteHat. De asemenea, ai la dispoziție posibilitatea de a descoperi mai multe informații despre agenție, direct pe https://white-hat.ro/despre-noi/ .„În această perioadă, campaniile au drept punct central elementele generale, produsele, prețurile, oferta cât mai atractivă și campaniile de marketing foarte creative. Cu toate acestea, ele omit să pună accent pe locul unde are loc conversia și să încerce să optimizeze tot acest flux. De aceea, le recomandăm cu încrederea companiilor să urmezi acest proces întocmai în această ordine, respectiv prin a începe să optimizeze site-ul, urmând să dezvolte o strategie de marketing și, ulterior, să optimizeze produsul. Eforturile depuse pentru a dezvolta un produs cât mai atractiv și calitativ, în bugetul setat inițial, vor fi inutile dacă accentul nu se pune și pe fluxul de achiziție” a declarat Ștefan Marin – fondatorul agenției de publicitate White Hat Solutions.